Post by pulitovertho on Feb 16, 2022 5:39:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ STRIKERS 1999 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ STRIKERS 1999 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ STRIKERS 1999 2022 version ▞▞▞
Fantastiskt spel jag minns att jag köpte mynt för att spela detta efter skolan älskar det !!!!
Bra spel, men installerat eftersom det slutar svara, vänligen fixa
Ad grab, en på varje nivå. när jag spelade det var det inte så här!
Trevligt mycket beroendeframkallande riktigt riktigt bra gameplay
Bra spel
Än så länge är allt bra. Det är underhållande.
Det bästa arkadspelet jag har spelat...jag hoppas att ny version kommer "STRIKER 2020"...
STRIKERS 1999 Arcade cyv
låt mig inte gå upp i nivå
Jag laddade ner det här spelet eftersom jag växte upp med att spela den här typen av spel när jag växte upp. Jag gillar hur du får 3 chanser och uppgraderar dina vapen med varje plan. Än så länge är allt bra.
...
det är slöseri med tid 😏☹️
Spelet är superkul och beroendeframkallande. Nackdelen är att dina ädelstenar som du tjänat bara försvinner, och din laddningsfil försvinner också. Vänligen fixa det här spelet. Jag har spelat det här spelet tusen gånger tidigare och jag har aldrig haft det här problemet. Jag känner ibland att de försvinnande ädelstenarna är avsiktliga, så att du kommer att tvingas betala riktiga pengar för ädelstenar.
Annonserna intensifierades och jag tappade alla mina plan. Spelet återställdes av sig själv (nej, jag rensade inte cachen).
Jag kibda trodde att du sov
Gud spel
Spelet ber om åtkomst till telefonens kontakter för att kunna spela. Nej tack. Det låter bara som att spelet spammar mina kontakter med annonser.
Bästa spelet
bra gameplay men det är hemskt att du inte kan få annonserna att försvinna och utöver det har den mikrotransaktioner, jag skulle vilja betala för att ta bort annonserna och ha hela spelet
Det går över tiden. Jag tycker om det här spelet. Du har barn de kommer att njuta av det här spelet utan en kvart att spela. Vuxna eller barn detta är ett bra spel.
Det är en bra utmaning
Mycket roligt gav beroendeframkallande rensar ditt sinne
MÅSTE JAG ENS $@%! I SVAR?!
Save the Masters Аркадни tci
Funq
STRIKERS 1999 Arcade cyv
Bra men annonser varje sekund är onödig
STRIKERS 1999 Arcade toma
Det är lugnt
Alltid fast vid spelning
Jag tycker om spelet, det är fantastiskt men snälla ta bort tilläggen annars kommer jag att ta bort spelet från min telefon tack
... men för dyr
Det är ok. Behöver mer träning antar jag
det här spelet är bra men om du förlorar kommer det tillbaka på första steget.
Bästa spelet att döda lite tid och några ✈ plan
För många annonser
Få lite pengar från ditt företagskontonummer och routingnummer för att få information från din e-postadress för att få mina konton inrättade och se vad du är bra för
Behöver optimera detta spel för Android 5 lollipop
Var spelar 20-talsbarn detta? Och få även spelet att se ut som om det är på helskärm tack
Mycket bra spel trevliga skjutspelet och lätta att spela
Spela Pass för vinsten Jag slog det här spelet, vilket skulle vara omöjligt om det inte vore för obegränsade pengar!
Fantastisk grafik och effekter
roligt och klassiskt
DU BÖR INTE BEHÖVA TILLGÅNG TILL MINA KONTAKTER FÖR ATT JAG SKA SPELA ETT SPEL...VAR OBS PPL
STRIKERS 1999 আর্কেড tmpq
Trevligt spel för många annonser
STRIKERS 1999 Arcade toma
Spel